Publicat el
dijous, de febrer 12, 2009
Plastic Logic prepara el terreny per comercialitzar un nou lector digital
L'empresa Plastic Logic ha anunciat (9/2/2009) que ha arribat a un acord amb diverses plataformes per oferir continguts digitals: Ingram Digital i Fictionwise, per llibres electrònics, amb LibreDigital per als diaris digitals, i amb Zinio per a les revistes digitals, i també per als diaris Financial Times i USA Today.
D'altra banda, Plastic Logic també ha desvelat la creació d'un programa destinat als editors. Aquest programa invita els creadors i editors de llibres, diaris, revistes i blocs, a crear i distribuir continguts que siguin accessibles des del nou lector digital de Plastic Logic, els quals podran ser descarregats a través d'una botiga virtual de continguts electrònics. Aquesta botiga es posarà en funcionament en el moment que s'iniciï la comercialització del lector digital, i tindrà el suport de la llibreria de llibres electrònics Fictionwise.
La comercialització del nou lector de llibres electrònics està prevista per al 2010, tot i que estarà disponible en fase de proves durant el segon semestre de 2009. Per a més informació sobre el prototip i l'empresa Plastic Logic us remetem a aquest post de Beat.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
1 comentaris:
Això ja comença a tenir una forma més últil, és a dir un reader mida A5 com a mínim per a poder treballar amb documents que no siguin tansols llibres.
Espero que asquest 2010 no sigui finals o principi del 2011 i només als USA. I que el preu no sigui desorbitat.
una salutació
Publica un comentari a l'entrada