Publicat el

Neix la plataforma de comunicació en línia MediosOn


Un grup de grans mitjans de comunicació de l'Estat acaba de crear (24/02/2009) la Asociación Española de Medios de Comunicación Online (MediosOn) amb la finalitat de crear un fòrum de discussió per a l'intercanvi d'experiències, promoure la indústria digital i defensar els seus interessos.

MediosOn es constitueix inicialment amb els mitjans en línia d'Unidad Editorial, Prisa, Vocento, Grup Zeta, Grup Godó, 20minutos, Editorial Prensa Ibérica i Grupo Antena 3. La plataforma, que manifesta la voluntat d'incorporar al seu si el major nombre de mitjans en línia, no arrenca amb cap mitjà natiu digital.

MediosOn lluitarà per a impulsar la creació de continguts de qualitat, fomentar el creixement de la inversió publicitària en línia i aconseguir un marc legal que permeti créixer dins d'unes normes comunes a tots els participants. Entre les primeres mesures que prendrà està promoure un mesurament d'audiències a la xarxa de més qualitat.

Font: MediosOn (24/02/2009)