Publicat el
dimecres, de febrer 25, 2009
Neix la plataforma de comunicació en línia MediosOn
Un grup de grans mitjans de comunicació de l'Estat acaba de crear (24/02/2009) la Asociación Española de Medios de Comunicación Online (MediosOn) amb la finalitat de crear un fòrum de discussió per a l'intercanvi d'experiències, promoure la indústria digital i defensar els seus interessos.
MediosOn es constitueix inicialment amb els mitjans en línia d'Unidad Editorial, Prisa, Vocento, Grup Zeta, Grup Godó, 20minutos, Editorial Prensa Ibérica i Grupo Antena 3. La plataforma, que manifesta la voluntat d'incorporar al seu si el major nombre de mitjans en línia, no arrenca amb cap mitjà natiu digital.
MediosOn lluitarà per a impulsar la creació de continguts de qualitat, fomentar el creixement de la inversió publicitària en línia i aconseguir un marc legal que permeti créixer dins d'unes normes comunes a tots els participants. Entre les primeres mesures que prendrà està promoure un mesurament d'audiències a la xarxa de més qualitat.
Font: MediosOn (24/02/2009)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada