Publicat el
dilluns, de juny 16, 2008
DailyLit promociona la lectura a través de Twitter
L'empresa DailyLit acaba de llançar (16/6/2008) una nova iniciativa que consisteix en la creació de grups de lectura a través de la plataforma social Twitter. DailyLit es dedica a trametre diàriament fragments de llibres digitals a través del correu electrònic en forma de RSS o a través del telèfon mòbil. La incursió a Twitter s'ha iniciat amb la serialització gratuïta de 3 títols en format digital: Down and Out in the Magic Kingdom de Cory Doctorow, 100 Ways to Succeed/Make Money de Tom Peters i Pride and Prejudice de Jane Austen. Els usuaris de Twitter aniran rebent diàriament fragments d'aquestes obres a través d'alertes o "tweets", missatges instantanis o missatges als telèfons mòbils, de manera que tots els membres d'un mateix grup de lectura els poden llegir i discutir en temps real. Segons paraules de Susan Danziger, membre del consell d'administració de DailyLit, enviar fragments de llibres a través de Twitter és una manera innovadora d'apropar els llibres als lectors.
Si us interessa saber més sobre el funcionament de DailyLit us remetem a aquest post de Beat i a aquest altre.
Font: Publishers Weekly (11/6/2008)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada