Publicat el
dijous, d’abril 03, 2008
Amazon llança un servei que permet comparar preus mitjançant missatges de text en el mòbil o en l'iPhone
Amazon acaba de llançar (2/4/2008) un nou servei, anomenat TextBuyIt, que permet comparar preus de productes a través de missatges de telèfon mòbil. El nou servei permet que els usuaris escriguin el nom d’un producte, una descripció o el seu codi comercial (com ara l’ISBN) des de qualsevol mòbil; aleshores, si Amazon té el producte, l’usuari rep la descripció del producte o productes (com a màxim dos per pantalla) que s’ajusten a la cerca, amb els preus que tenen. Si hi ha més de dues ofertes, el client pot demanar-ne més prement la lletra M. El servei és totalment operatiu per als clients registrats a Amazon. Als nous clients de TextBuyIt se’ls demana que es registrin i que escriguin la seva direcció de correu electrònic i el seu codi postal, a més d’altres dades.
Font: Amazon (2/4/2008)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada