El diari Washington Post, un dels gegants de la premsa nord-americana, creà el 16 de juliol passat una pàgina web amb notícies i altra informació per a un grup ben reduït: gent que viu en el Comtat de Loudoun, que té una població de 272.000 habitants. El lloc, LoudounExtra.com, és un experiment en les notícies hiperlocals: té els horaris de missa, els menús de restaurants, els resultats de futbol en temps real i notícies que mai no apareixerien en la versió del Washington Post. Els lectors poden descarregar guies de restaurants i altre contingut des del lloc al seu iPods, telèfons i fins i tot a les seves consoles de joc de vídeo. A finals d'agost, el web deixarà als lectors clicar a una adreça de carrers i veure tots els esdeveniments i notícies més propers.
Segons respresentants del diari, aquesta nova proposta pretén incrementar els ingressos de publicitat en línia, a partir d'empreses que difícilment es poden anunciar en la versió paper del diari o bé en el Washingtonpost.com.
El WP amb aquesta nova aventura s'adreça on han fallat altres, com ara Backfence.com (lloc web centrat en comunitats al voltant de Washington), que tancarà d'aquí a uns dies. Sembla, però, que el producte és sensiblement diferent.
Font: The New York Times, 16 de juliol del 2007
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada