Algunes de les principals conclusions de l'informe són:
Les tauletes no només canibalitzen els mitjans de comunicació impresos: el 24% dels usuaris veuen menys la televisió tradicional. Això és especialment més pronunciat per a les dones.
El 77% dels usuaris interactuen amb els anuncis mentre utilitzen una tableta en comparació amb només el 53% dels que empren telèfons intel·ligents.
Els homes són més propensos a respondre als anuncis i després a comprar productes d'alta qualitat, especialment durant l'ús d'una tauleta.
Els moments més òptims en què els consumidors són més receptius als anuncis són quan estan relaxats a casa i en el transport públic, encara que en el cas del transport públic el seu compromís en general és relativament baix.
La ubicació és el quart factor més important per atraure usuaris de telèfons intel·ligents per interactuar amb els anuncis, rere els cupons, recerca de productes específics i marques favorites. Aquest factor és molt menys important per als usuaris de tauletes (setè factor en ordre d'importància).Informe: Mobile’s Role in the Consumer’s Media Day (pdf)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada