Publicat el

Telefónica impulsa els serveis de pagament directe a través de la factura del telèfon

Pantalles de Facebook que mostren com implementar el pagament directe

Telefónica ha anunciat (5/7/2012) que ha subscrit, a través de la seva divisió Digital, acords marc internacionals per oferir serveis de pagament directe a través de la factura de telèfon (direct to bill) amb Facebook, Google, Microsoft i Research in Motion (RIM). La companyia ja ha començat a oferir aquests serveis a Europa i té previst incorporar-lo a 14 dels seus negocis operatius a tot el món d'aquí a final de l'any. Segons la companyia, la possibilitat que els usuaris mòbils paguin pels productes i serveis digitals a través del telèfon mòbil és una forma clau d'incrementar les descàrregues de continguts de pagament, especialment en els mercats en desenvolupament.

El pagament directe a través de la factura permet als clients carregar el cost de la compra (ja sigui una aplicació o compres 'in app') a la factura o al saldo prepagament del telèfon mòbil de forma senzilla, sense necessitat d'utilitzar una targeta de crèdit.
L'oportunitat a Llatinoamèrica és especialment important pel fet que un 60% de la població no té comptes bancaris i les proves de facturació directa realitzades en els països on opera Telefónica han demostrat el seu potencial per impulsar el creixement de les vendes. A més, l'acollida ha estat molt bona entre els clients dels països on el servei ja es troba operatiu. Així, a Alemanya, una mitjana de 400.000 clients al mes ja realitza compres de productes i serveis utilitzant aquest servei a través de diferents plataformes.
Font: Telefónica (5/7/2012)