Publicat el

Mondadori i Open Road Integrated Media s'associen per publicar llibres digitals en anglès a nivell internacional

Oficines centrals d'Arnoldo Mondadori Editore a Milà

El grup Arnoldo Mondadori i Open Road Integrated Media s'han associat per publicar, comercialitzar i promocionar les versions digitals en anglès de títols del catàleg de Mondadori. Segons la nota de premsa de Mondadori començaran amb 50 títols a partir d'aquest estiu, que es distribuiran a escala mundial a través d'Amazon.com, Apple iBookstore, BarnesandNoble.com, Google/IndieBound, Kobo Books, OverDrive, i la botiga de Sony Reader. Open Road farà el màrqueting digital de tots els títols a través de  vídeos promocionals que distribuiran a través de la pròpia plataforma en línia i en altres plataformes de sindicació de continguts.  Mondadori és el primer soci del programa internacional de Open Road, que fins al moment només havia treballat amb editorials nord-americanes.

En paraules de Jane Friedman, cofundadora i presidenta d'Open Road

L'increment de l'edició digital ha fet del món un lloc més petit i ara som capaços de publicar de manera ràpida i eficient traduccions de llibres internacionals. Open Road s'ha compromés en treballar amb editors internacionals per fer arribar obres de països estrangers a l'audiència més gran que mai han tingut. 
Per la seva banda Maurizio Costa, president  del Grup Mondadori, ha comentat

Gràcies a la revolució digital estan caient les barreres geogràfiques i els editors esdevenen també promotors dels seus autors, no només a nivell nacional, sinó també a nivell internacional. Publicar en anglès les obres dels autors italians més prestigiosos és un motiu d'orgull i satisfació per a Mondadori. Gràcies al nostre compromís amb el digital i la nostra associació amb Open Road, podem oferir finalment als nostres autors accés directe al mercat més gran del món.

Mondadori (amb els seus segells Mondadori, Einaudi, Piemme i Sperling & Kupfer) és l'editorial més important d'Itàlia i una de les més importants d'Europa, i Open Road Integrated Media, és una nova editorial digital i alhora plataforma de màrqueting, creada a Nova York el 2009, amb diverses línies de negoci. Per a més informació sobre Open Road us remetem a  aquest post i a aquest altre.