Publicat el
dimecres, de desembre 14, 2011
Les persones adultes nord-americanes dediquen més temps als mòbils que a llegir diaris i revistes
Un estudi de eMarketer indica (12/12/2011) que la ciutadania nord-americana dedica ja més temps a utilitzar els telèfons mòbils que a llegir diaris o revistes impreses junts. Cada persona adulta consumeix de mitjana 4 hores i 34 minuts al dia veient televisió i vídeo en un televisor tradicional (2011), quantitat que representa 10 minuts més respecte de l'any passat. El temps dedicat a internet i els telèfons mòbils també creix (el 7,7% i el 30%, respectivament). El consum de diaris i revistes impreses és de 44 minuts.
D'altra banda, els diaris i les revistes continuen captant la inversió publicitària als mitjans molt per davant de la seva importància quant al temps que hi dedica qui consumeix. Així, encara que els telèfons mòbils representen ja més del 10% del temps emprat en consultar mitjans, es porta el 0,9% de tota la inversió publicitària. Aquestes dades fan pensar que els mitjans impresos poden continuar tenint problemes quant al seu finançament.
Font: eMarketer (12/12/2012)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada