Publicat el

Axel Springer bloqueja l'accés al diari Bild des del navegador de l'iPad


Via escacc.cat hem sabut que l'editorial alemanya Axel Springer ha bloquejat l'accés al diari Bild des del navegador de l'iPad (Safari), com a mesura per incentivar les compres de l'aplicació. A partir d'ara els usuaris de l'iPad hauran de pagar 79  cèntims d'euro (la versió en paper costa 55 cèntims) si volen llegir el Bild, o mitjançant una subscripció anual per 129,99€. Amb tot la versió d'accés web per a ordinadors i per a la majoria de dispositius mòbils continua sent gratuïta. Bild és el diari que té més difusió a Europa.

Segons Axel Springer, a l'hora de prendre aquesta decisió han tingut en compte l'estratègia iniciada per l'empresa mediàtica News Corporation que cobra per accedir a les versions web de moltes de les seves publicacions, com ara al diari Wall Street Journal. News Corporation és propietat del magnat australià Rupert Murdoch. José M. Aznar, fundador i president de la Faes, en forma part del consell d'administració.

Font: Fox Business (8/12/2010)

0 comentaris: