Publicat el
divendres, de juny 20, 2008
Second Life com a plataforma de recursos educatius
Aquest vídeo de 3 minuts ens presenta alguns exemples que il·lustren el potencial de Second Life, un món virtual en 3D, com a eina d'aprenentatge científic. Així, per exemple,"Science School", que permet la visualització de dades climatològiques sobre mapes en temps real; "Second Nature", una iniciativa dels editors de la revista Nature per explicar l'estructura mol·lecular; "Genome Island", un lloc per aprendre conceptes sobre el genoma i la història de la genètica; ARC Research Center ha creat models anatòmics en 3D i moviment per aprendre l'anatomia del cos humà; la International Society for Technology and Education ha incorporat la simulació d'una sala de conferències on experts i ponents d'arreu del món es troben per conversar sobre un mateix tema en un mateix espai;"Simulation Learning", simula continguts interactius en una aula i "Research Park", un lloc creat pel New Media Consortium on es realitzen simulacions clíniques.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada