Publicat el

Hougthon Mifflin prepara el llançament de llibres electrònics per a mòbils

L'empresa líder en continguts per a telèfons mòbils Mobifusion i l'editorial americana Houghton Mifflin, s'han associat per llançar una nova línia de llibres electrònics per a mòbils. Els primers títols d'aquesta nova línia són el llibre de cuina de Jacques Pepin Fast Food My Way, al que seguiran els diccionaris American Heritage Student Science Dictionary i The New Dictionary of Cultural Literacy. Es preveu que abans de finalitzar l'any aquests títols estaran disponibles, per subscripció o per descàrrega individual, a través d'operadors de telefonia mòbil sense cables als Estats Units (Embarq, Qwest), Canadà (Bell Mobility) i el Regne Unit (Orange UK). Houghton Mifflin, una de les principals editorials de llibres escolars i acadèmics dels Estats Units, va ser fundada el 1832 i a finals de 2006 va ser adquirida pel grup Riverdeep PLC, que es dedica a la creació de continguts i serveis educacionals sobre plataformes electròniques.

Houghton Mifflin s'afegeix així a les 4 editorials americanes que ja treballen amb Mobifusion per proporcionar continguts digitals destinats a telèfons mòbils: Avalon Publishing Group (que prepara una col·lecció de guies turístiques per a mòbils), New World Library, Simon and Schuster i Gallup Press.


Font: Publishers Weekly (2/11/2007)