L'empresa líder en continguts per a telèfons mòbils Mobifusion i l'editorial americana Houghton Mifflin, s'han associat per llançar una nova línia de llibres electrònics per a mòbils. Els primers títols d'aquesta nova línia són el llibre de cuina de Jacques Pepin Fast Food My Way, al que seguiran els diccionaris American Heritage Student Science Dictionary i The New Dictionary of Cultural Literacy. Es preveu que abans de finalitzar l'any aquests títols estaran disponibles, per subscripció o per descàrrega individual, a través d'operadors de telefonia mòbil sense cables als Estats Units (Embarq, Qwest), Canadà (Bell Mobility) i el Regne Unit (Orange UK). Houghton Mifflin, una de les principals editorials de llibres escolars i acadèmics dels Estats Units, va ser fundada el 1832 i a finals de 2006 va ser adquirida pel grup Riverdeep PLC, que es dedica a la creació de continguts i serveis educacionals sobre plataformes electròniques.
Houghton Mifflin s'afegeix així a les 4 editorials americanes que ja treballen amb Mobifusion per proporcionar continguts digitals destinats a telèfons mòbils: Avalon Publishing Group (que prepara una col·lecció de guies turístiques per a mòbils), New World Library, Simon and Schuster i Gallup Press.
Font: Publishers Weekly (2/11/2007)
Publicat el
dimarts, de desembre 11, 2007
Hougthon Mifflin prepara el llançament de llibres electrònics per a mòbils
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada