Publicat el

Comunicació empresarial 2.0


El Grupo BPMO presenta aquest mes de novembre l'estudi Comunicación empresarial 2.0 - La función de las nuevas tecnologías sociales en la estrategia de comunicación empresarial.
Aquest estudi analitza el posicionament web d'una empresa, l'aplicació empresarial dels wikis, l'àuge del podcast i del vídeo com a eina de comunicació, la irrupció de les xarxes socials, la sindicació de continguts-RSS, l'ús empresarial de Twitter, la presència virtual de marques en Second Life, entre altres. Els autors de l'estudi són Pau Herrera i Javier Celaya.

La primera edició d'aquest estudi rebé el nom de Los blogs en la comunicación empresarial en España. La segona edició d'aquest estudi canvia de nom i incorpora nous capítols i continguts que abracen temes de màxima actualitat i importància per als responsables de comunicació de les empreses. L'informe, que és en versió en pdf, es pot descarregar en l'adreça que us mostrem a continuació (cal identificar-se prèviament).