Publicat el

Barnes and Noble renova la seva web i adopta elements de la web 2.0



La cadena de llibreries nord-americana Barnes and Noble acaba d'actualitzar la seva web i hi ha afegit alguns elements de la web 2.0, com ara podcasts, multimèdia i etiquetes.
En concret, els nous serveis són: La revista Barnes & Noble (actualitzada diàriament), podcasts amb personalitats del món de la cultura, Live at Barnes & Noble (entrevistes, lectures, debats amb autors i músics realitzades en viu a les botigues de B&N), Mira a dins (en què els usuaris poden fullejar els primers capítols dels llibres i cercar-hi paraules i frases), Xarxa social (club dels amants dels llibres), Troba els escriptors (entrevistes multimèdia amb autors que els usuaris es poden descarregar), serveis multicanal i regals.
Barnes & Noble, Inc. una de les cadenes de llibreries més gran del món, té 792 botigues, opera en 50 estats, i gestiona el seu negoci en línia a través de Barnes & Noble.com, una de les webs més grans de comerç electrònic. Segons Associated Pres, Barnes & Noble fa aproximadament el 10% de les vendes a través de la web.

Font: Barnes and Noble (1/10/2007)